woensdag 17 juni 2026

Tabak&Naus

 Onze wijk heeft er weer een nieuw kunstwerk bij. Langs de Winterdijk is bij de ingang van de Park en Dijk school een kunstwerk van Tabak&Naus geplaatst. Het wijkteam heeft het gekregen van een privé-persoon die er geen plaats meer voor had. De naam van het kunstwerk is ‘We are all friends’ een heel leuk kleurig kunstwerk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten